Ayakkabı Perisi

24 Nisan 2009 Cuma

BİR KADININ SAHİP OLMASI GEREKEN 5 AYAKKABI


*Paris Hilton, Lindsay Lohan, Mischa Barton gibi ünlülerin stil danışmanı Rachel Zoe, stil sahibi bir kadının dolabında olması gereken 5 ayakkabı çeşidinden bahsediyor. Ve bunlar....

1- Rugan ayakkabı: (Sadece bir rugan ayakkabiya yatirim yapacaksiniz, ilk olarak siyah rugana sahip olmalisiniz diyor Rachel Zoe.)

2- Binici çizmeler

3- Çarpıcı kırmızı ayakkabılar

4- Mükemmel babetler

5- Leopar baskılı ayakkabılar

* Resmin uzerine tikladiginizda yazinin orjinalini buyuterek ingilizce olarak okuyabilirsiniz:)

Etiketler: , , , , ,

4 Yorum:

  • saat: 24 Nisan 2009 14:56 , Anonymous simla dedi ki...

    4, 5, 1 var bende... diğerlerini bu sezon bakarım artık, kırmızı ayakkabı istyordum uzun zamandır.

     
  • saat: 24 Nisan 2009 16:03 , Blogger KUZEY BEBEĞİN DOLABI dedi ki...

    kirmizi ayakkabilar icin butigime bekliyorum sizi:)mutlaka gelmelisinizzzz:)

     
  • saat: 24 Nisan 2009 20:09 , Blogger Primarima dedi ki...

    :):)
    neden gülüyorsun diyeceksiniz dimi?
    Aynı sokakdayız...siz sokağın bir başında ben diğer başında...8 senedir oturuyorum o sokakda öncelıkle hoşgeldınız semtımıze.Gunde kaç kere gecıyorum o vıtrının önunden bilemiyorum ama her gecısde göz ucu ile bakınıyorum.Hatta daha dün gecerken cok şeker seyler var dedım kardesıme:)
    içeri neden girmedim?
    ne bileyim :)
    girip göz atıp cıkmak olmaz, almak lazım ,aklımı orda bırakp da cıkamam cunku:)en kısa zamanda...cunku aynı sokakda olupda blogdan merhaba demek ayıpdır dimi:):)

     
  • saat: 24 Nisan 2009 21:28 , Blogger KUZEY BEBEĞİN DOLABI dedi ki...

    ne guzel yazmissiniz siz oyle:) bekliyorum en kisa zamanda sizi, kardesinizi ve Rima'yi:) en kisa zamanda tanismak dilegi ile:)

     

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa