Ayakkabı Perisi

15 Haziran 2009 Pazartesi

HAFTANIN PROMOSYONU!!! ABERCROMBIE TUM URUNLER TEK FİYAT 69 TL!!!


Herkese merhaba,

Bu haftaki promosyon ABERCROMBIE urunlerim icin!!! Tum abercrombie urunlerimi tek fiyata indiriyorum. 69 TL!!!

Orjinal Abercrombie giymenin ayricaligini cok uygun fiyata yasayabilirsiniz:)

Tum urunlere asagidaki linkten ulasabilirsiniz:

http://arama.gittigidiyor.com/?aramafiyat1=&aramafiyat2=&aramabolge=&aramayeni=&aramabitecek=&aramabitmis=&aramasatici=ayakkabi_perisi&search_type=detail&search_type=detail&aramakelime=abercrombie&aramakategori=&aramasira=&sra=eda&ara.x=14&ara.y=8

Abercrombie’leri almak icin ne yapacaginizi cok iyi biliyorsunuz:)

http://arama.gittigidiyor.com/?aramasatici=ayakkabi_perisi

linkine tiklayarak, indiriminizi isteyerek ozel listeleme ile satin almak ya da butigimizi ziyaret etmek:)

Sevgiler:)

AYAKKABI PERİSİ
Şakacı Sok. No.59/1 Kazasker-Kadikoy
0 216 416 01 56

http://ayakkabiperisi.blogspot.com/

Etiketler: , , ,

2 Yorum:

  • saat: 18 Haziran 2009 11:19 , Blogger Primarima dedi ki...

    Komşuuum sesin çıkmıyor, dün geçdim ordan bakdım ama işin vardı herhalde:)
    Selamını aldım Rimadan...tablonu yapdım bitirdim inşallah begenırsın çok heyecanlıyım hehehe:)
    Yarın misafirim var ama gec gelırlerse öglen ugrarım sana herhalde çoook öpdüm güzel yanaklarından:)
    Burç'ada selamlar.

     
  • saat: 18 Haziran 2009 12:03 , Blogger KUZEY BEBEĞİN DOLABI dedi ki...

    sorma gitsin, daldim islere:) gormedim seni ben gecerken, tuh ya:( tablomu heyecanla bekliyouruuuummm:) opuyoruuumm...

     

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa