Ayakkabı Perisi

15 Ekim 2009 Perşembe

AŞK-I MEMNU KADINLARININ GÖZDE MARKASI BCBG MAX AZRIA ve BCBG ELBİSELER 199 TL!!












*AYAKKABI PERİSİ ORJINAL URUNLERI COK UYGUN FIYATLAR ILE SIZE SUNMAYA DEVAM EDIYOR.

*BU ORJINAL BCBG MAX AZRIA ve BCBG MARKA ELBİSELERE SADECE 199 TL ile SAHİP OLABİLİRSİNİZ:)

*AŞK-I MEMNU KARAKTERLERİNDEN BİHTER, PEYKER VE FİRDEVS HANIM'IN DİZİDE GİYDİKLERİ ELBİSELERİN COGUNLUGUNU BCBG ve BCBG MAX AZRIA MARKA ELBİSELER OLUSTURMAKTADIR:)

*HEMEN ALIN KARLI CIKIN:)

*OZEL URUN ISTEKLERINIZ ICIN BIZE MESAJ ATARAK OZEL LISTELEME ISTEYEBILIRSINIZ.

*URUNLERIMIZIN ORJINALLIGINI VE KALITESINI ALDIGIMIZ MUSTERI YORUMLARINDAN OKUYABILIRSINIZ.

*ÜRÜNLERİMİZ HEMEN TESLİM BİR ÜRÜNDÜR...
AYAKKABI PERİSİ
Şakacı Sok. No.59 /1 Kazasker-Kadikoy
0 216 416 0156

Etiketler: , , , ,

2 Yorum:

  • saat: 15 Ekim 2009 15:07 , Anonymous Adsız dedi ki...

    Yeşilin nerdeyse aynısı var bende ama üstekine bayıldım.Uğrayamadım bir türlü ilk fırsatta inşallah...
    öpttüm

     
  • saat: 15 Ekim 2009 15:55 , Blogger KUZEY BEBEĞİN DOLABI dedi ki...

    ben de kocamn opuyorummm:) evet usttekini herkes cok begendi:) benim de favorilerimden:) en kia zamanda bekliyoruuum kahveye:)

     

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa