Ayakkabı Perisi

16 Ekim 2009 Cuma

SPECIAL THANKS TO NONI:)







Bugun cok cok degerli bir arkadasima buradan herkesin onunde tesekkur etmek istiyorum:)

Yuregi o kadar o kadar guzel bir insan ki...Tanimaniz lazim:) Gerci bence yazilarini okuyanlar da, tanimadan kendisinin o guzel isigini ve elektrigini hissedebilir. Evet bu ozel aradas sevgili Noni:)

Kendisi ile Nisan ayinda tanistim ama sanki yillardir taniyormus hissindeyim. Ayakkabi Perisi'nin ilk blog reklamini da 2-Chic kizi ile yine Noni yapmistir. Musteri iliskimiz daha ilk tanistigimiz gun itibari ile arkadasliga donusmustur.

Iyi ki seni tanidim sevgili Noni, iyi ki hayatima girdin:)

16 Eylul evlilik yildonumumuzde ( kendisi evlilik yildonumu tarihimizi bilmeden yapmistir, hala inanamiyorum bu telepatik guce:) ), yayinladigi bir post'ta bana ve esime yaptigi cok sirin gelin-damat fareciklerini hediye edecegini yazmisti. Bu post icin tik tik lutfen:)

Ben ayrica kendisinin cektigi bu fareciklerin fotolarini buraya da ekledim:) cunku kendisi o kadar sirin resimlemis ve yazi yazmis ki, benim cekecegim fotolarin sonuk kalacagini dusundum:)

Kendisi cok ama cok yogun is sebebi ile son gunlerde, kendisi gelemedigi icin dun bana bir supriz daha yapip, kargo ile gondermis adresime. Cok cici bir kutu icerisinden, cok cok ozel bir not ile bu sevimli farecikler cikti:) Simdi bu farecikler butigimdeki masami suslemekteler:)

Beni cok ama cooook mutlu ettin sevgili Nonim:) Seni kocaman opuyorum, o gulen gozlerin hep gulsun ve etrafina pozitif enerji yaymaya devam etsinler...

Sevgiler, opucukler...















Etiketler: , , ,

3 Yorum:

  • saat: 16 Ekim 2009 14:27 , Blogger Primarima dedi ki...

    Evlilik yıldönümünü bilmediği halde tamda o gün bu kadar tatlı bir armagan yapması dahada sevındırıcı oluyor zaten:)
    E arkadasımı bu kadar mutlu eden arkadasına bende teşekkğr ederim...
    Ama söyliyimm Perimi kıskanmadan da geçemem...benide sev.Sevıyorsun biliyorum aslında ama şımarıklık yapayım dedim:P

     
  • saat: 20 Ekim 2009 16:01 , Blogger Noni dedi ki...

    Canım benimmmm mahçup ediyorsun beni tatlı arkadaşım esas ben sana teşekkür ederim o güzel yüreğine sağlık!
    Döndüğünden beri göremedim seni çok özledim, şu aralar yoğunluğumda ben gelemiyorum bari farecikler benden önce gitsin istedim :)
    Bu arada pizza programımız aklımın hep bir köşesinde en kısa zamanda uygulayalım olur mu tatlısı ;) Kocaman öpüyorum seni canım arkadaşım benim mucukkkk :)

     
  • saat: 20 Ekim 2009 17:08 , Blogger KUZEY BEBEĞİN DOLABI dedi ki...

    ben de ozlediiim:) evet evet benim de kesinlikle aklimda:) kesinlikle yapacagiz:) optum kocamn ben de)

     

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa