Ayakkabı Perisi

19 Haziran 2009 Cuma

Çocukça Bir Dünya'dan Bir Peri Tablosu...




Cok cok mutluyummmm...

Cunku blog sayesinde tanistigim cok cok tatli bir kadin; Prima Rima ve Çocukca Bir Dünya bloglarinin tatli sahibesi Ebru bana bugun o kadar ozel bir hediye getirdi ki...


Hemen fotograflarini cekip, sizlerle de paylasmak istedim. İste bu sirin mi sirin tablo artik butigimin kapisinda asili olup, tum misafirlerimize merhaba diyecek...


Ebrucugum, yuregi cok cok guzel insan, cok cok tesekkur ederim sana benim cicegi burnunda komsum:)

Ellerine, emegine ve yuregine saglik:) Bayildim ben tabloma:)

Ebru'nun daha ne marifeti varmis bakmak isterim derseniz, buyrun buraya tik tik:)http://cocukcabirdunya.blogspot.com/










Etiketler: ,

3 Yorum:

  • saat: 19 Haziran 2009 17:45 , Blogger Primarima dedi ki...

    Sohbetler yarım kalmasın:)
    Yanından daha bir ton mevzuyu konusmamış olarak ayrılıyorum...bir gün kafayı bozucam sabah sen açar açmaz gelıcem yanına kapatana kadaaar!
    vıdı vıdı vıdı...

     
  • saat: 19 Haziran 2009 17:48 , Blogger KUZEY BEBEĞİN DOLABI dedi ki...

    neden olmasin:) beraber satis da yapariz, sohbet aralarinda:)

     
  • saat: 22 Haziran 2009 14:39 , Anonymous Adsız dedi ki...

    Çok güzel olmuşş butiğine çok yakışacağına eminim :)
    Prima Rima'nın ellerine sağlık..

     

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa