Ayakkabı Perisi

21 Ekim 2009 Çarşamba

TEŞEKKÜRLER SEVGİLİ PRİMA RİMA'M...


Ben gercekten cok sansliyim ve bir o kadar cok zenginim arkadas ve dost acisindan:)

Cevremdeki arkadaslarim, dostlarim beni surekli mutlu ediyorlar...

Iki gun once sevgili Ebru(nam-i diger Prima Rima ) butigime geldiginde elinde bir supriz ile iceri girdi:) Suprizimi ilk gordugumde bunun keske buyugu olsa da ayagima hemen geciriversem dedim:) Cunku canim Ebru'm bana cok ama cok cici, benim en sevdigim renklerden birisi olan pembe renginde bir minyatur ayakkabi yapmis:)

Sevgili Ebru'm beni nasil mutlu ettin anlatamam:) Seni cok ama cok seviyoum, bunu unutma:)

Bu arada sevgili Ebru'yu tanimayan yok ama, ola ki bu yaziyi sans eseri blog dunyasina yabanci birisi okur diye cok kisa bir seyler yazmak istiyorum. Ebru o kadar o kadar marifetli ki:) Bekarliga veda t-shirt'leri, parti temasinda olabilecek her tur detay, dogum odalari, hamile t-shirt'leri, 3 boyut tablolar....ve uzayan giden bir listeyi sizlere cok zevkli ve cok ekonomik bir sekilde sunmakta. Merak edenler icin asagidaki linkleri siraliyorum hemen. Hatta butigime getirdigi 3 boyutlu hediyesi icin yazdigim yazi icin tik tik lutfen:) Ve esim icin evlilik yildonumumuz icin kendisinden yaptirdigim tablo icin de buraya tik tik:)




Sevgili Ebru, senin gibi guclu, becerikli, eglenceli ve samimi bir dostum oldugu icin cok ama cok sansliyim:) Bunu herkesin de bilmesini istedigim icin sana herkes icerisinde tesekkur emek istedim. Eline ve yuregine saglik:)




Etiketler: , ,

3 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa